The Power Of Love(사랑의 힘)  /Helene Fischer

The whispers in the morning  Of lovers sleeping tight 이제 곤한 잠을 자고 난 연인들의 아침의 속삭임이
Are rolling like thunder now. 천둥처럼 울려 퍼져요
As I look in your eyes 당신의 눈을 바라보니
I hold on to your body 난 당신께 꼬옥 붙어서
And feel each move you make 당신의 움직임 하나하나를 느끼죠
Your voice is warm and tender 따스하고 부드러운 당신의 목소리
A love that I could not forsake   당신의 저 버릴 수 없는 사랑이에요
​'Cause I am your lady, 원인 난 당신의 연인이고
​And you are my man 당신은 나의 남자이니까요
​Whenever you reach for me, 당신이 나를 향할 때마다
I'll do all that I can, 내가 할 수 있는 모든 걸 해드릴께요

Even though there may be times ​It seems I'm far away 내가 멀리 떨어져 있는 것처럼 보일 때가 있더라도
Never wonder where I am  내가 어디있는지 궁금해하지 않아요
'Cause I am always by your side 난 항상 당신 곁에 있으니까요
'Cause I am your lady, 난 당신의 여인이고
And you are my man 당신은 나의 남자니까요
Whenever you reach for me 당신이 나를 향할 때마다
I'll do all that I can 내가 할 수 있는 모든 걸 해드릴께요
We're heading for something, 그 어떤 곳을 향해 가고 있어요
Somewhere I've never been, 우린 제가 가보지 못한
Sometimes I am frightened  But I'm ready to learn 배우다  때로는 두렵기도 하지만 난 배울 준비가 되어 있어요,
Of the power of love 사랑의 힘을

The sound of your heart beating  당신의 가슴에서 울리는 고동을 듣고
​Made it clear. Suddenly   문득 확신이 섰어요
the feeling that, I can't go on   사랑을 그만 둘 생각은 없어요
Is light years away 광년만큼 멀리 떨어져 있다는 걸요
'Cause I am your lady, 난 당신의 여인이고
And you are my man 당신은 나의 남자이니까요
Whenever you reach for me 당신이 나를 향할 때마다
I'll do all that I can 내가 할 수 있는 모들 걸 해 드릴께요
We're heading for something, 그 어떤 곳을 향해 가고 있어요
​Somewhere I've never been. 우린 제가 가보지 못한
Sometimes I am frightened But I'm ready to learn 때로는 두렵기도 하지만 난 배울 준비가 되어 있어요
Of the power of love 사랑의 힘을



+ Recent posts